Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Psihiatru
0734609929
Psiholog
0722614962

Intreaba specialistul

Intrebarile dumneavoastra sunt importante pentru noi.

Va rugam ca inainte de a ne adresa o intrebare sa verificati pagina Intrebari frecvente si apoi puneti intrebarea dvs.

Intrebari

  1. ALINA ELENA CIOCAN

    Bună ziua aș dori să vă întreb dacă cu copii lucrați.
    Am o fetiță de 8ani și jumătate

    • Dr. Carmen Vochescu

      Psihologul cabinetului, dna Monica Sandu face psihoterapie si pentru copii. Nu avem psihiatru de copii, deci daca are nevoie de tratament medicamentos nu o putem ajuta.

  2. Olaru

    Buna ziua, fetita mea de 21 de ani a fost diagnostigata cu depresie majora.
    Merge in paralel cu psihoterapie si medicatie de la psihiatru respectiv Depresinal de 10mg.
    A inceput cu jumatate de pastila dar din a doua saptamana a crescut doza la 10 mg si s.a simtit rau(stare de voma, lesin,tremur,agitatie)
    Spuneti.mi va rog antidepresivul acesta afecteaza memoria si in ce procent pt ca ea este o studenta foarte buna si remarcata in domeniul ei.
    Afecteaza si ficatul?
    Mentionez ca ea este ovo-lacto-vegetariana.
    Multumesc!

    • Dr. Carmen Vochescu

      Buna ziua,
      Depresia se poate asocia cu tulburari de atentie de concentrare. Antidepresivul nu.
      Medicamentul nu ii afecteaza ficatul.

  3. Dragomir Marcela

    Mama mea a suferit accident vascular in decembrie 2016 si la CT s au vazut f multe infarturi .Dupa accident a inceput sa si revina sa mearaga sa foloseasca si mana care era paralizata dar au aparut alte simptome (nu putea sa manance era asa usor agitata ,nu suporta caldura, lumina,insomnii) Am ajuns la psihitrie unde am fost indrumati si un an si jumatate a luat COAXIL 3?ZI, MEMANTINA 2/ZI,BROMAZEPAN 3mg seara si aspirin cardio ,atoris , prestance 10/5 .Ii mergea binisor se deplasa singura , manca se odihnea ,dar avand un deces in famile ceva i s a intamplat si nu a mai putut sa merag abrusc i se inmuiau picioarele. am fost la spital si i a inlocuit coaxilul cu escitalopram de 10 mg seara ,trei luni avand un efect f bun din nou se descurca singura sa se deplaseze dar de vreo trei luni avem din nou probleme nu mai poate sa mearga ,este intepenita merge aplecata cu capul in fata si membrele in spate ii vine sa vomite ceea ce in trecut nu se intampla , vederea foarte incetosata si mai ales seara dupa ce i dau escitalopramul .ce ma sfatuiti sa fac sa incerc sa reduc escitalopramul sau cum sa fac pana ajung la control cu ea

    • Dr. Carmen Vochescu

      Escitalopramul nu se ia seara, ci pe timpul zilei, pana la ora 15.Avand in vedere varsta si afectiunile generale asociate ale mamei nu imi pot da seama din ce motiv a aparut greata fara sa o vad pe ea si toate investigatiile facute pana in prezent.

  4. Carmen

    Buna ziua!
    Am 40 ani si sufar de depresie si anxietate. Problema mea este ca rivotrilul pe care-l iau 1 mg dimineata si 0, 25 mg la amiaza nu mai lucreaza pentru mine. Seara iau Dulsevia de 30 mg si 0,75 ml Rispolept. Nu stiu ce as putea face sa inlocuiesc acest Rivotril pentru anxietate. Il iau din 2011. Multi ani si-a facut efectul, dar acum nu mai functiopneaza. Ce variante de inlocuire as putea avea? Nu tolerez nici mai mult (mi-e foarte rau), dar nici mai putin.
    Va multumesc pentru intelegere.

    • Dr. Carmen Vochescu

      Dulsevia se ia pe timpul zilei pentru a nu da insomnii si doza dvs e mult prea mica pentru a controla anxietatea. Nu puteti reduce rivotrilul pentru ca tratamentul anxietatii la dvs este insuficient. Cresterea dulseviei , eventual adaugarea unui alt medicament sau inlocuirea dulseviei cu alt medicament pentru anxietate se pot face doar cu ajuotrul unui psihiatru. Apoi veti putea reduce rivotrilul mai usor.

  5. Militaru Elena

    Cum sa scap de rivotril? Iau de 8 ani și acum au apărut stări de oboseala și amețeala ?

    • Dr. Carmen Vochescu

      Tratamentul se va reduce treptat, lent si in acelasi timp va trebui introdus un alt medicament care sa compenseze efectul anxiolitic al acestuia fara a da dependenta. Medicul care v-a scris reteta timp de 8 ani pentru rivotril trebuie sa isi asume si rezolvarea dependentei aparute.

1 vot, medie: 5,00 din 51 vot, medie: 5,00 din 51 vot, medie: 5,00 din 51 vot, medie: 5,00 din 51 vot, medie: 5,00 din 5 (5,00 din 5) 1 voturi
Se încarcă...

Dr Carmen Vochescu – medic psihiatru

Telefon: 0734 609 929
E-mail: carmenvochescu@yahoo.com

Psiholog Monica Sandu

Telefon: 0722 614 962
E-mail: monicasandu2006@yahoo.com

Adresa cabinet

Centrul Medical Brancoveanu, Bd Constantin Brancoveanu nr 110 D, sector 4 (langa Spitalul Budimex, in spatele farmaciei Arta).

Politica de confidentialitate | Politica si notificare cookie-uri | Stergerea datelor personale | Modificarea datelor persoanale