"Nelinistea din inima omului il doboara,
dar o vorba buna il inveseleste"

(Proverbe 12.25)

Intreaba specialistul

Intrebarile dumneavoastra sunt importante pentru noi.

Va rugam ca inainte de a ne adresa o intrebare sa verificati pagina Intrebari frecvente si apoi puneti intrebarea dvs. Stuff Articles and

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 

Intrebari

  1. Total Vlad

    Ce tratament as putea lua ca sa nu ma mai ingras? Sufar de tulburare schizotipala si i-au ca tratament cate un Solian 200 mg in fiecare seara. Am incercat in trecut mai multe tratamente, dar cu nici unul nu m-am simtit mai bine. Acum psihic ma simt mai bine, insa fizic foarte rau. In cinci ani m-am ingrasat 35 de kilograme. Am acum 30 de ani. Pana la 25 de ani am fost foarte slab, am avut doar 70 kg la 1,80 inaltime si treptat treptat m-am ingrasat foarte tare . Desi fac miscare zilnic, alerg in jurul stadionului, mananc destul de echilibrat pana in ora 18, nu mai tarziu, si beau doi – trei litri de apa, pe zi ce trece sunt tot mai gras. Mi-am facut si analizele si nu am alte boli in afara de lipsa de calciu . Va rog frumos sa-mi raspundeti ca sunt foarte disperat si sunt in stare sa-mi i-au si viata daca nu slabesc s-au macar sa raman asa , sa nu ma ingras si mai tare . Va multumesc .

    • Dr. Carmen Vochescu

      Va sfatuiesc sa mergeti la un nutritionist. Este adevarat ca solianul poate da cresteri in greutate, dar acestea sunt sub 10 kg. La dvs nu cred ca greutatea se datoreaza exclusiv solianului. Aveti nevoie de un plan de alimentatie si miscare urmarit de un specialist.

  2. mariana

    buna ziua.fiul meu este in ultimul an de facultate.am observat in perioada aceasta ca este stresat,vine de la biblioteca agitat si arunca foile pe care le scrie pentru licenta.imi spune ca nu mai poate dormi singur in pat deoarece are o frica persistenta .somnul este cu intrerupere,nu se mai poate concetra.la medic nu vrea sa vina pentru ca ii este frica si nu stiu cum as putea sa l conving?credti ca traverseaza un episod de depresie?medicamentele ar putea sa i deregleze ,pe de o parte,starea psihica?

    • Dr. Carmen Vochescu

      Fiul dvs are o stare de anxietate care tine de domeniul patologicului. Trebuie vazut care este cauza acesteia, oricum nu licenta e de vina. Faptul ca ii este teama sa doarma singur nu poate avea licenta drept cauza. E necesar sa il convingeti sa se lase ajutat. Medicamentele nu au cum sa ii deregleze starea, din contra.

  3. nicolae-adrian

    buna ziua,din luna sept.mi s a administrat zypadhera de 300 1 data pe luna.problema care este e ca timp de 5 zile sunt f somnolent de la ea si as vrea sa stiu ce as putea lua sa nu mai fiu asa de sedat.pe de alta parte,simt o stare moderata de nervozitate si imi simt corpul incordat si un disconfort interior.mai demult luam coaxil si as vrea sa stiu daca coaxilul merge pe aceste stari ale mele si cat timp sa l iau?exista sindrom de abstinenta la coaxil daca il intrerup brusc?multumesc frumos.

    • Dr. Carmen Vochescu

      Nu am experienta cu zypadhera. Eu nu il folosesc.Coaxilul nu da reactii neplacute la intrerupere, daca ati simtit ca v-a ajutat in trecut il puteti lua.

  4. adrian

    sunt o fire foarte timida si pana la aceasta varsta n am avu o rel cu o fata.cum pot invinge timiditatea sau exista un tratament in acest caz?astept un rasp. de la dvs.

    • Dr. Carmen Vochescu

      Nu e cazul de tratament medicamentos. Luati legatura cu colega mea, dna psiholog Monica Sandu. Problema aceasta necesita cateva sedinte de psihoterapie.

  5. Florina

    Buna ziua,

    In august 2013, un coleg a fost diagnosticat cu cancer pulmonar.De atunci ma gandesc ca am si eu aceasta boala, deoarece am aceleasi simptome ca si el.Am facut investigatii medicale in acest sens (radiografie pulmonara si analize) si totul este ok (s-a dovedit ca nu am nimic).Am fost la medicul de familie, la urgenta , la pneumolog si toti zic ca nu am nimic, dar totusi simptomele nu dispar si nici acest gand care ma urmareste permanent.
    Va rog sfatuiti-ma ce sa fac?
    E nevoie sa merg la un medic psihiatru sau psiholog.Astept cu interes raspunsul dvs.
    Va multumesc,

    • Dr. Carmen Vochescu

      Poate fi o tulburare hipocondriaca, ideile pot fi obsesive. E necesar un consult psihiatric pentru a stabili daca e necesar tratament medicamentos si in paralel psihoterapie.

0 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 50 voturi, medie: 0,00 din 5 (0,00 din 5) 0 voturi
Se încarcă...

Dr Carmen Vochescu – medic psihiatru

Telefon: 0734 609 929
E-mail: carmenvochescu@yahoo.com

Psiholog Monica Sandu

Telefon: 0722 614 962
E-mail: monicasandu2006@yahoo.com

Adresa cabinet

Centrul Medical Brancoveanu, Bd Constantin Brancoveanu nr 110 D, sector 4 (langa Spitalul Budimex, in spatele farmaciei York).

Ati gasit Cabinet psihiatrie Dr. Carmen Vochescu cautand: psihiatru Bucuresti, psihiatru sectorul 4, cabinet psihiatrie Bucuresti, psiholog Bucuresti, cabinet psihologie Bucuresti, psihoterapeut Bucuresti, depresie, stres, anxietate, somatizari, insomnii, dementa, tulburari de memorie, antidepresive, anxiolitice